„Ads Manager“ pagrindai (1-oji dalis) | 2080.lt

„Ads Manager“ pagrindai (1-oji dalis)

„Ads Manager“ pagrindai (1-oji dalis)

Linkedin

Facebook

Mokymo dalių sąrašas

Transliacija

1/3

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

2/3

Pažymėjimas

3/3

Svarbu

Ši mokymo dalis yra kurso „Facebook reklamos mokymai pradedantiesiems“ dalis.

Galite įsigyti visą kursą iš karto ir taip sutaupyti bei gauti pilną mokymo medžiagą.

Specialūs pasiūlymai įmonėms

Jei planuojate mokymus savo komandai ar norite užsisakyti didesnį dalyvių skaičių, siūlome individualius sprendimus ir palankesnes kainas.

Susisiekite: [email protected] arba +370 602 55 004

Antroji dalis – tai pirmasis žingsnis į profesionalų darbą su „Meta Ads Manager“. Išmoksite kurti reklamos paskyrą, suprasite jos struktūrą ir logiką. Ši dalis padės suprasti, kaip susidėlioti kampanijas taip, kad jos būtų aiškios, valdomos ir duotų rezultatų.

 

Dalyviai sužinos:

  • Kuo skiriasi organinis ir mokamas pasiekiamumas
  • Skirtumus tarp „Boost Post“ ir „Ads Manager“
  • Kaip efektyviai valdyti paskyras per „Business Manager“ ir „Business Suite“
  • „Meta“ reklamos struktūrą
  • Kaip kurti reklamines kampanijas Ads Manager aplinkoje
  • Kaip sukurti reklamos rinkinius (ad sets)
  • Pagrindinius reklamos rezultatų matavimo principus
 

Lektorius

Mindaugas Bagdonas

Mindaugas Bagdonas

Daugiau nei 15 metų patirtį marketingo ir e. komercijos srityje turintis specialistas, dirbantis su Google Ads ir Meta (Facebook/Instagram) Ads kampanijų kūrimu bei optimizavimu.

Įsigykite šį mokymą

1 Prieiga

15,75 €

vnt.

Žymos

Facebook

social media

socialiniai tinklai

reklama

Atsiliepimai

kontaktai

Norite gauti mokymus savo įmonėje, rašykite mums

+370 602 55 004

Nepraleiskite naujausių mokymų