Rezultatų analizė ir optimizavimas | 2080.lt

Rezultatų analizė ir optimizavimas

Rezultatų analizė ir optimizavimas

Linkedin

Facebook

Mokymo dalių sąrašas

Transliacija

1/3

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

2/3

Pažymėjimas

3/3

Svarbu

Ši mokymo dalis yra kurso „Facebook reklamos mokymai pradedantiesiems“ dalis.

Galite įsigyti visą kursą iš karto ir taip sutaupyti bei gauti pilną mokymo medžiagą.

Specialūs pasiūlymai įmonėms

Jei planuojate mokymus savo komandai ar norite užsisakyti didesnį dalyvių skaičių, siūlome individualius sprendimus ir palankesnes kainas.

Susisiekite: [email protected] arba +370 602 55 004

Reklamos kampanijų analizė – tai raktas į augimą. Šioje dalyje mokysitės, kaip vertinti rezultatus, suprasti svarbiausius rodiklius ir optimizuoti reklamas remiantis realiais duomenimis.

 

Dalyviai sužinos:

  • Kokie yra pagrindiniai reklamos rodikliai (CTR, CPC, CPM, ROAS ir kt.).
  • Kaip analizuoti duomenis ir daryti tinkamas išvadas.
  • Kaip atpažinti neveiksmingas kampanijas ir jas tobulinti.
  • Praktinius metodus optimizacijai ir biudžeto paskirstymui.

 

Mokymo trukmė – 2 valandos

Lektorius

Mindaugas Bagdonas

Mindaugas Bagdonas

Daugiau nei 15 metų patirtį marketingo ir e. komercijos srityje turintis specialistas, dirbantis su Google Ads ir Meta (Facebook/Instagram) Ads kampanijų kūrimu bei optimizavimu.

Įsigykite šį mokymą

1 Prieiga

15,75 €

vnt.

Žymos

Facebook

social media

socialiniai tinklai

reklama

kontaktai

Norite gauti mokymus savo įmonėje, rašykite mums

+370 602 55 004

Nepraleiskite naujausių mokymų