Auditorijos kūrimas ir filtravimas | 2080.lt

Auditorijos kūrimas ir filtravimas

Auditorijos kūrimas ir filtravimas

Linkedin

Facebook

Pažymėti šį renginį

23d. 7val. 20min

iki registracijos pabaigos

img

Svarbu

Ši mokymo dalis yra kurso „Facebook reklamos mokymai pradedantiesiems“ dalis.

Galite įsigyti visą kursą iš karto ir taip sutaupyti bei gauti pilną mokymo medžiagą.

Specialūs pasiūlymai įmonėms

Jei planuojate mokymus savo komandai ar norite užsisakyti didesnį dalyvių skaičių, siūlome individualius sprendimus ir palankesnes kainas.

Susisiekite: [email protected] arba +370 602 55 004

Sėkminga reklama prasideda nuo tinkamos auditorijos. Šioje dalyje sužinosite, kaip „Meta“ įrankiais pasiekti būtent tuos žmones, kurie labiausiai domisi jūsų produktu ar paslauga.

 

Dalyviai sužinos:

  • Kaip kurti auditorijas pagal demografinius, geografinius ir elgsenos rodiklius.
  • Kaip naudoti individualizuotas (custom) ir panašias (lookalike) auditorijas.
  • Kaip išvengti auditorijų dubliavimo ir perteklinių išlaidų.
  • Praktinius pavyzdžius, kaip efektyviai taikyti skirtingas auditorijų strategijas.

Lektorius

Mindaugas Bagdonas

Mindaugas Bagdonas

Daugiau nei 15 metų patirtį marketingo ir e. komercijos srityje turintis specialistas, dirbantis su Google Ads ir Meta (Facebook/Instagram) Ads kampanijų kūrimu bei optimizavimu.

Norite rezervuoti bilietą?

Žemiau galite registruotis į renginį

1 Dalyvis

15,75 €

vnt.

kontaktai

Norite gauti mokymus savo įmonėje, rašykite mums

+370 602 55 004

Nepraleiskite naujausių mokymų