5d. 20val. 20min
iki bilietų pabrangimo
Jei planuojate mokymus savo komandai ar norite užsisakyti didesnį dalyvių skaičių, siūlome individualius sprendimus ir palankesnes kainas.
Susisiekite: [email protected] arba +370 602 55 004
Šiandien „Meta“ (Facebook ir Instagram) reklama išlieka vienu efektyviausių būdų pasiekti klientus, tačiau dauguma verslų vis dar naudoja tik „Boost post“ mygtuką, neišnaudodami platformos galimybių.
Tradiciniai mokymai trunka daugybę valandų, o vadovai ir marketingo specialistai dažnai neturi tiek laiko. Todėl šis kursas sukurtas pagal 2080 metodą – kai 13 valandų turinys sutrauktas į 1 valandą ir pateikiama tik tai, kas iš tiesų lemia rezultatą.
Tai mokymai tiems, kurie nori greitai, aiškiai ir praktiškai išmokti, kaip „Meta“ reklama gali padidinti matomumą, pritraukti daugiau klientų ir efektyviai panaudoti reklamos biudžetą.
Ką sužinosite per mokymus?
- Kodėl verta rinktis „Meta“ reklamą ir kuo ji naudinga verslui ar organizacijai;
- Kaip veikia reklamos sistema ir aukcionas – kodėl vienos reklamos kainuoja mažiau, bet pasiekia daugiau;
- Kaip pasirinkti tinkamiausią reklamos tikslą („Reach“, „Traffic“, „Conversions“) pagal savo rezultatų siekius;
- Kaip kurti tikslines auditorijas ir filtruoti jas pagal interesus, elgseną ar panašumą į esamus klientus;
- Kas lemia efektyvų reklamos turinį: vaizdas, tekstas, veiksmo kvietimas (CTA);
- Kaip naudoti remarketingą – priminti apie pasiūlymą tiems, kurie jau domėjosi, bet neįsigijo;
- Kaip vertinti reklamos sėkmę: pagrindiniai rodikliai (CTR, CPC, ROAS);
- Kaip panaudoti dirbtinį intelektą (DI) reklamos kūrimui ir testavimui.
Ką gaus po mokymų?
- Aiškų ir praktišką supratimą, kaip kurti veiksmingas „Meta“ reklamas be perteklinės teorijos;
- Laiko sutaupymą – viskas, ką reikia žinoti iš 13 val. kurso, pateikta per 60 minučių;
- Praktinius pavyzdžius ir realias situacijas, kaip optimizuoti reklamos kampanijas;
- Žinias, kaip efektyviai paskirstyti biudžetą, pasirinkti tinkamus tikslus ir pasiekti geresnius rezultatus mažesnėmis sąnaudomis;
- Galimybę iškart pritaikyti gautas žinias savo verslo ar organizacijos reklamoje.
Kas tai yra 2080 metodas?
2080 metodas – tai mokymo principas, kai 20 % turinio pateikia 80 % vertės.
Tai reiškia, kad mokymuose koncentruojamasi tik į esminius, praktiškai pritaikomus dalykus, kurie daro didžiausią įtaką reklamos rezultatams. Jokių teorinių išvedžiojimų – tik aiškūs žingsniai, konkretūs pavyzdžiai ir patikrintos strategijos.
Lektorius
Mindaugas Bagdonas
Daugiau nei 15 metų patirtį marketingo ir e. komercijos srityje turintis specialistas, dirbantis su Google Ads ir Meta (Facebook/Instagram) Ads kampanijų kūrimu bei optimizavimu.
Norite rezervuoti bilietą?
Žemiau galite registruotis į renginį
1 Dalyvis
5,75 €
vnt.